مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-09حوادث

نجات کوهنورد 53 ساله در کوهستان بام بلند دشتستان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از عملیات 7 ساعته برای نجات کوهنورد 53 ساله در کوهستان بام بلند دشتستان خبر داد.

  - علی یوسفی نیا اظهار کرد: با اعلام مرکز پاسخگویی به حوادث 112 جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ساعت 20:30 دیروز مبنی بر سقوط یک کوهنورد در کوهستان منطقه بام بلند دشتستان به سرعت تیم کوهستان شعبه و اکیپ امدادی پایگاه زیارت با حضور دکتر دانشگر رییس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از عبور از مسیر ناهموار و سخت در کوهستان و دستیابی به مصدوم مشاهده گردید که یک کوهنورد آقا حدود 54 ساله از لبه پرتگاه به ارتفاع 10 متری سقوط کرده و دچار تروما از ناحیه سر و کمر شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد : با توجه احتمال آسیب های نخاعی و حرکت نکردن فرد مصدوم، بلافاصله با بسکت و فیکس کردن و بستن کارگاه امداد و نجات عملیات انتقال آغاز شد که پس از 5 کیلومتر کوهنوردی در کوهستان به پایین ارتفاعات منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، یوسفی نیا در پایان گفت : در ساعت 4 صبح با همکاری اورژانس 115 فرد مصدوم به بیمارستان شهید صادق گنجی شهر برازجان تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد 53 ساله در کوهستان بام بلند دشتستان

نجات کوهنورد 53 ساله در کوهستان بام بلند دشتستان